נהיגה בשכרות אצל נהג חדש

נהיגה בשכרות היא אחת התופעות המחרידות ביותר שלצערנו קורות לא מעט על כבישי ישראל. כחמישה אחוזים מסך כלל התאונות נגרמות כתוצאה ישירה של נהיגה בשכרות. מנתונים רפואיים ומדעיים ניתן להוכיח קשר ישיר בין שכרות לבין נהיגה מסוכנת, פראית וחסרת כל שליטה. חשוב לציין כי נהיגה בשכרות כוללות גם נהיגה תחת השפעות סמים כלשהם. לכן, העונשים הצפויים לאדם שנתפס נוהג בשכרות כבדים במיוחד. העונש הבסיסי ביותר הוא שלילת הרישיון לתקופה ממושכת של שנתיים. שלילה זו מטרתה להרתיע את כלל הנהגים לעלות על ההגה כאשר הם שיכורים או אף מבוסמים בלבד. כמו כן מטרת השלילה היא למנוע מהנהג השיכור להמשיך לנהוג על כבישי ישראל ולסכן את כל הנמצאים בקרבתו לתקופה ממושכת.

נהיגה בשכרות וגרימת מוות עלולה להכניס את הנהג ל 20 שנה בכלא!

במקרים בהם נהיגה תחת השפעת אלכוהול גרמה לתאונת דרכים קטלנית שנגמרה במוות, העונש המירבי הוא כניסה לבית הכלא ל 20 שנה. עונש זה מרתיע נהגים רבים אך בכל זאת, כיום יש לא מעט נהגים אשר בטוחים כי חהם זה לא יקרה, הם כלל לא שיכורים והם שולטים בעצמם לחלוטין. גורמי האכיפה בחוק אינם סבלניים כלל לנהגים שיכורים ולא יחששו להטיל עליהם קנסות ועונשים כבדים ביותר. אל לכם להתקרב בדרך כלשהי למצבים בהם אתם צריכים לנהוג שיכורים. חכם עיניו בראשו ויוד להתארגן בצורה נכונה ואחראית גם לערבים בהם הוא שותה אלכוהול.

נהיגה בשכרות לנהג חדש – עונשים כבדים במיוחד!

פסילת נהיגה בגין נהיגה בשכרות של מעל שנה תפנה את הנהג לבדיקות ארוכות שעד שתוצאותיהן המדוייקות לא יגיעו הוא לא יוכל לשוב לנהוג על הרכב. במידה ומדובר בנהג חדש, העונשים הצפויים יהיו כבדים הרבה יותר ולכן עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות.

Blogging Uncategorized בטיחות ברכב השחרת חלונות מצברים פירוק רכבים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת חלופות: אפשרויות מעבר להשכרת רכב מסורתית
האם אתה מחפש חלופות לאפשרויות השכרת רכב מסורתיות? כמומחה בפתרונות תחבורה, אני כאן כדי לשפוך אור על...
קרא עוד »
פבר 17, 2024
ביטוח רכב אשדוד
היום כמעט כולם כבר מחזיקים לפחות ברכב אחד בבית. התחבורה הציבורית אינה מסוגלת לספק את הצרכים של רוב...
קרא עוד »
מאי 31, 2020
טיפול תקופתי לרכב
כל רכב זקוק לטיפולים תקופתיים באופן שוטף על מנת שהוא יוכל לעבור את הטסט השנתי. יש מכוניות שצריכות את...
קרא עוד »
אוג 09, 2020