נהיגה במהירות מופרזת – דעו את ההשלכות

לנהיגה במהירות מופרזת יש השלכות רבות מבחינת הענישה ובמיוחד אם בשל המהירות המופרזת קרתה תאונה והיו לכך השלכות של פגיעה בגוף ובנפש, בתי המשפט מתייחסים לכך בחומרה רבה.

נהיגה במהירות מופרזת

אדם שנהג במהירות מופרזת ונתפס על ידי המשטרה, עלול לשלם עליו כספים  רבים וגם לקבל עונשים שיכבידו מאד על חייו, כמו העובדה שנלקח ממנו רישיון הנהיגה והוא לא יוכל לנהוג כלל. כמו כן מאסר על תנאי ואף מאסר בפועל. 

ההשלכות של נהיגה במהירות מופרזת 

אם המשטרה מחליטה להגיש כתב אישום במקרה של נהיגה מופרזת ובסיומו של המשפט הנהג יורשע, הוא עלול לקבל כמה סוגים של עונשים, קנס כספי, פסילה בפועל של רישיון הנהיגה לתקופה שיקבע השופט, פסילה מותנית ובמקרים חריגים גם מאסר בפועל.

סיוע של עורך דין לענייני תעבורה 

במקרים כאלה חשוב מאד לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה אליאס סיילס המתמקצע בתחום זה ויכול לסייע לנהג לאור המצוקה שאליה הוא נקלע.

עורך הדין המכיר את כל סוגי המקרים ואת ההחלטות של בתי המשפט, בוחן כל מקרה לגופו ובהתאם לכך הוא בונה את האסטרטגיה כדי לסייע לכל לקוח בהכנה למשפט וזאת על פי חומרת המקרה. 

מעבר לכך, ההתייחסות והחמלה של בית המשפט היא ביחס ישר לכמות העבירות של נהג זה. יש הבדל גדול בחשיבה, אם מדובר על עבירה ראשונה שהיא מקרה חד פעמי לבין עבירות חוזרות ונשנות של עבירות תנועה ובעיקר של נהיגה במהירות מופרזת.

עורך הדין מטפל בדרך כלל בשלב הראשון בנושא רישיון הנהיגה לאור חשיבותו הרבה לנושא הפרנסה ולכן הוא מבקש מבית המשפט לאפשר לנהג להמשיך בעיסוקיו עד מועד המשפט בפועל. 

Blogging Uncategorized בטיחות ברכב השחרת חלונות מצברים פירוק רכבים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השחרת חלונות לרכב עצמאית, זה אפשרי?
פרטיות היא עניין חשוב מאוד לישראלים רבים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על רכבים פרטיים שבהם נוסעים בני...
קרא עוד »
אפר 26, 2020
איפה כדאי לעשות הכהיית חלונות לרכב?
הכהיית חלונות לרכב זו אפשרות מעולה למי שרוצה לשפר את חווית הנסיעה שלו, ולהפוך את הרכב שלו לפרטי ונוח...
קרא עוד »
מרץ 21, 2020
חיטוי קורונה לרכב
יש מקרים שבהם חשוב לבצע חיטוי של הרכב לאור מגפת הקורונה וזאת כדי להפחית עד כמה שאפשר את האפשרות...
קרא עוד »
פבר 25, 2021